pátek 18. března 2016

Zase jsem skončila v posteli !!!


Od pondělí ležím v posteli a léčím si neduhy, na které jsem si zadělávala několik měsíců.
Znáte to: „ Kovářova kobyla........„ Procházím si postupně fázemi vzdoru, roztrpčení, k uklidnění, trpělivosti a pokoře. Ruším sjednané schůzky, posouvám posunutelné a uvědomuji si, jak mi to krátké zastavení a změna tempa vlastně prospívá, jak je lidské tělo moudré.
Dnes nad ránem spím jak na vodě. Centrifuga myšlenek v mé hlavě nabírá tempo. Snažím se zachytit poselství toho víru.


Pomocí hry s písmeny hledám a pojmenovávám:

N – něco o sobě, náměty k zamyšlení, naslouchání

E – elementární obnova energie, empatie v naslouchání sobě,

M – most k sobě, mentální úklid,

O – objevení moudrosti těla, odstup a pohled na sebe s nadhledem, oddych,

C – cíl směřování, celistvost, citlivost

                            

J – „ jak uvnitř,tak venku“

E – energie

                                                               

D – dech

A – angažovanost

R – radost


Vystoupení z komfortní zóny je vystoupením z nudy, z lenosti, ze stereotypů na cestu objevů, učení se, hledání, na cestu svobody a radosti, plnosti, hojnosti, na cestu lásky. To mě fakt baví, tudy jdu ráda, tady nacházím radost z bytí. Zde je moje cesta zdraví. Jak to máte vy?


S úsměvem a díky

Iva Kufr

Žádné komentáře:

Okomentovat